aerial

New! Classes in English – check HERE

Zapoznaj się z dokumentami:

REGULAMIN ZAPISÓW NA ZAJĘCIA

Zajęcia są przeznaczone dla osób powyżej 16 roku życia. Osoby poniżej 18 roku życia chcące uczestniczyć w zajęciach muszą mieć zgodę rodziców/opiekunów na uczestnictwo.

Oświadczenie-osoby-niepełnoletnie (powyżej 16 r.ż)

Ważne! Od tego sezonu do zapisów na zajęcia aerialowe korzystamy z systemu Luppo.

Zapraszamy na dni otwarte, szczegóły na stronie: https://sztukmistrze.pl/dzien-otwarty-akrobatyki-powietrznej-dla-doroslych/ 

Jak przygotować się do zajęć? 

Zabierz butelkę wody i strój sportowy:
  • bez pasków i suwaków
  • leginsy minimum do łydek
  • body lub koszulka zakrywająca pachy i ramiona
Uwaga! Osoby bez odpowiedniego stroju nie będą mogły wejść na rekwizyt.

Nowe grupy szarfowe

1. Szarfy dla początkujących

Dla kogo: osoby od 16 roku życia
Czas trwania: 90 minut – wtorki, 19:45-21:15 (od 16 stycznia 2024)
Miejsce Oratorium Centrum Kultury Lublinie, ul. Peowiaków 12
Cena: 340 PLN / 10 zajęć

Opis: Zajęcia rozpoczynamy od rozgrzewki, a następnie będziemy poznawać podstawowe figury, techniki i triki, a także wzmacniać ciało i powoli rozwijać siłę i rozciągnięcie.

Zalety:

  • Wzmocnij mięśnie – ćwiczenia na szarfach angażują różne grupy mięśni, w tym mięśnie ramion, pleców, brzucha i nóg.
  • Popraw swoją elastyczność – pomoże Ci to w zapobieganiu kontuzjom i poprawie ogólnej sprawności fizycznej.

Prowadząca: Agnieszka Sokalska

 

 Czas na relaks

Stretching

Dla kogo: osoby od 16 roku życia
Czas trwania: 60 minut – środy 19:10-20:10 (od 17 stycznia 2024) oraz niedziele, 18:00-19:00 (od 28 stycznia 2024)
Miejsce:  środy – Sala Oratorium w Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12
niedziele – Sala baletowa w Centrum Spotkania Kultur, Plac Teatralny 1
Cena: 

  • 300 PLN / 10 zajęć
  • 40 PLN / 1 zajęcia

Opis: Zajęcia są dostępne dla osób z różnym poziomem zaawansowania, o różnej elastyczności i doświadczeniu. Ćwiczenia obejmują rozciąganie różnych grup mięśni, takich jak mięśnie nóg, ramion, pleców i klatki piersiowej.

Zalety:

  • Poczuj się lepiej – stretching może Ci przynieść ulgę w przypadku napięcia psychicznego i pomóc w zachowaniu dobrego stanu psychicznego.
  • Odstresuj się – skoncentrowanie się na oddechu i relaksacji, może Ci pomóc w redukcji stresu i poprawie ogólnego samopoczucia.

Prowadząca: Katarzyna Koziej

Dodatkowe informacje

Kontakt: Magdalena Chlibiuk tel. +48 508 766 754  aerial@sztukmistrze.pl

 

Informacje na temat zajęć akrobatyki powietrznej dla dzieci i młodzieży tutaj.